Wednesday, April 2, 2008

ronda-ronda

hey,today i hang out at B.B,sungei wang, pavi..
wow

i hangout with my friend, kijo, izzah, affiq,iliyana and suhailah.
i feel litle upset because my 'gila-gila kawan'(rabiah) not follow us.

cerita bermula,

pada pukul 12 tga ari, i still sleep like a baby..and my freind(kijo n izzah) came into my house and went into my room. dowank terox kejut kan i and ajak i keluar..
whuhuhu
pity me right?
but sebab x sampai ati nak menolak so i pon siap la for half an hour.
x sampai hati nak tolak sebab dowank siap naik ke bilik ni.
hehe,so kite org g la klcc pick up member n tewox g pavi dgn jalan kaki dari klcc.really cool.
da lame x hangout ngan diorang taw.
then terus naik atas,but dalam perjalanan i saw a spa fish..huhu
it really cool and buat i rase nak buat bile tgk dowank cuba.
spa fish tu rm 38 for half and hour and per person.
ok la,
so i have my secret plan with my baby boooo.

weeeeeee

and kite orang tengok cerita 27 dresses, besh gile and hero die wowwwwww,cute.criuzly.
u oll should watch it.
ok??

enough of that,neway the reason why i bangun lamabt sangat ari ni is dat night i tdo at 4am..
huhu
datz y la bgn lambat.
ok

datz ol.

No comments: